Skip to content

Summer time!

January 27, 2012

Nå er det snart februar allerede, og jeg er godt i gang med å prøve å komme meg i god form til sommeren, som jammen meg snart er like rundt hjørnet! Jeg reiser nemlig tilbake til Brasil i juni – første gang siden jeg bodde der for snart fem år siden!!

Jeg gleder meg så fantastisk mye, men vil jo selvfølgelig prøve å se best mulig ut når jeg kommer dit! De fleste av vennene mine derfra har jeg jo ikke sett siden, annet en over Facebook og Skype.

Fem år føles utrolig lenge siden akkurat nå, da så utrolig mye har skjedd siden den gang!

Her er et knippe bilder av meg for fem år siden:

Jeg bodde i Belo Horizonte, den største byen i Minas Gerais:

Det var en utrolig overgang fra å komme fra et lite sted utenfor Lillehammer!! Jeg hadde et helt fabelaktig år der borte, og har så utrolig mange minner å ta med meg videre… og ikke minst portugisisk!

Her er noen av opplevelsene mine:

Jeg gleder meg!!

No comments yet

Leave a Reply

