Skip to content

Det å skrive blogg

November 25, 2011

Det har tatt meg mye frem og tilbake før jeg bestemte meg for å opprette en blogg. Tenk noe så skummelt! Andre mennesker man ikke kjenner som kan lese akkurat det jeg skriver og tenker.. Og samtidig er det en så flott mulighet til å dele opplevelser, gleder, inspirasjon, hjertesaker og tanker med andre!

Jeg er selv 21 år og samboer (med verdens beste kjæreste, selvfølgelig!), og bosatt for tiden i USA hvor vi studerer sammen. Dette er ikke første gang jeg bor utenfor Norges grenser, da Tyskland og Brasil også står på listen. Som dere sikkert forstår er jeg fryktelig glad i å reise, skape nye erfaringer og opplevelser, og utfordre meg selv! Siden jeg studerer internasjonale studier og internasjonal business så faller dette veldig naturlig : )

Som så veldig mange andre er nok også jeg opptatt av dagligdagse ting, som velvære og skjønnhet, samt trening og en sunn livsstil. Det føles noen ganger litt som om man ikke kan unngå dette ved å bo i akkurat denne delen av verden, selv om jeg ofte skulle jeg ønske jeg var mindre glad i materialistiske ting. Men som jeg tenker, skal man kunne gjøre bra ting for andre, må man ha det bra selv!

Andre interesser jeg har er interiør, mote, mat, musikk, kunst, dekorering og sikkert mange andre ting som jeg ikke kommer på i farten, men som dere sikkert vil komme over her på bloggen etter hvert.

Håper jeg kan spre litt glede, kunnskap og inspirasjon!

Tjohei!

It took me a while before I decided to create a blog. I mean, how scary! People you don’t know, reading your own thoughts! And at the same time, having a blog is such a nice way to share experiences, joy, inspiration, matters of the heart and other thoughts with people!

I myself am a 21 year old Norwegian girl, currently living with my boyfriend in the US, where we study together. This is not the first time I live abroad; I have previously also lived in Brazil and Germany as well. I am very fond of travelling, create new memories and experiences, and challenge myself!

Just as many others, I am also busy caring about everyday things like wellness and beauty, fitness and maintaining a healthy lifestyle. It sometimes feels like one cannot avoid such things, considering which part of the world I am living in, but I wish I sometimes cared less about materialistic goods. However, if you want to create a better world, you also need to be well!

Other interests I have are interior design, food, fashion, music, art, DIY’s, and probably several other things that I can’t think of right away.

I hope I can spread some joy, knowledge and inspiration.

Cheers!

2 Comments leave one →
  1. November 28, 2011 3:01 pm

    Det tok meg også lang tid å bestemme meg, men jeg ville skrive om følelser, tanker og hva jeg gjør – og bildene mine! 🙂 veldig inspirernde å lese! 🙂

    • November 28, 2011 8:45 pm

      Jeg tittet på bloggen din også, og synes du har tatt masse fine bilder! Stå på videre! 🙂

Leave a Reply

